GAVA

dimecres, 26 de maig del 2010 | | | |

El 23 de maig de 2010 23:19, Kevin ha escrit:

A Gavà un bon triatló, amb prop d'un miler de persones, repartides en distàncies olímpica i sprint. El recorregut força atractiu, natació a 2 voltes, fent el gir fora de l'aigua, amb una mar força tranquileta, una transició llarguíssima, el circuit de bici bastant ràpid, però amb bastants girs, rotondes (la majoria només marcades amb cons a terra, cosa que feia confondre una mica), i algun repetxó que feia força mal. La cursa a peu, a 2 voltes paral·lel a la platja, força animat, però havent de soportar la solana que ja queia.

Els triatletes del club allà presents, hem fet tots l'olímpic, però sortint en dues sortides diferents. A la primera, l'Àlex, l'Oriol i jo. L'Àlex ha nedat molt bé, i més tard hem sortit l'Oriol i jo, arribant junts a la transició. A boxes l'Oriol una mica marejat, i jo agafant la bici i a per feina, a veure si remuntava una mica. Tot i fer una bona bici, la llàstima de no haver atrapat a un grup força gran que haviem tingut molt a prop, i fent els 40kms amb un grup molt petit. A la T2 arribem l'Àlex i jo bastant juntets, i fem quasi tota la cursa a peu separats per uns 40 metres, i ens anem creuant i animant amb l'Oriol a cada volta. Amb els ànims de l'Anna i l'Oriol, fan que em vagi animant els últims kms i pugui retallar la distància que em portava l''Alex, i al final arribem els dos exhausts a l'arribada, separats només per 13 segons, i uns minuts després arriba l'Oriol.

A la segona sortida, en Joan Roig, debutant en la distància, fa una bona cursa, i aconseix acabar força content, i baixant de 3 hores. Poc després arriba el Javi.

Pel què fa a la classificació per equips, millor deixar-ho per a proves del circuit, ja que molts no comptaven com a que erem d'un club, i només surten 6 o 7 equips amb 3 components o més... Però nosaltres satisfets, de que hem fet un bon paper.

Una llàstima que l'Anna no hagi pogut còrrer avui, però ha estat allà fent de supporter i animant-nos a tots i fent algunes fotos. Gràcies!. Recupera't aviat, i a tornar-hi

Hola,

no gaire cosa a afegir a la cursa d'ahir.

La natació molt cómode, no se'm va fer gens pesada, i això que surtir de l'aigua per tornar a entrar no m'agrada gens.

En fi, vaig sortir bastant ben posicionat, com a Sitges, fet que em va facilitar trobar grups de bici ràpids i aconseguir una mitja superior als 35km/h, ara, pensava que havia fet un molt bon temps en bici i el Dani m'ha tret crec més de 3'.

La cursa a peu, ja s'havia que arribaria tocat i tot i que he aguantat bastant bé el ritme, no he pogut seguir al Dani quan m'ha passat quedant 2km. Ara, molt satisfet dels 46' i escaig que he fet.

Així doncs, bon entrenament per Balaguer. Per cert, que ens trobarem al segment de bici?

Ahir em deien que no tenen clar el darrer port de muntanya ja que sembla ser que la carretera està bastant malmesa.

Bona setmana a tots

Per cert a Mataró intentaré fer de fotògraf.

Àlex Dot

IRONMAN