TRIATLO DE EL PRAT

dilluns, 3 de maig del 2010 | | | |
A les 6,30 del matí el dia s'aixecava amb molt mala pinta de cara al Prat, no obstant s'oposo que són coses d'aquesta triatló, doncs diuen que sempre plou al Prat.
Arribem al voltant de les 8 del matí al parking del costat de boxes el Marc, (que en aquesta ocasió ens feia costat com a espectador i fotògraf de luxe, escalfant les piles de cara a Sitges on ja si hi participarà) i jo mateix. Allà ens trobem a l'Enric (que portava 24 hores sense dormir degut a la guardia que havia tingut a la feina), al Ramon, al Javi i a l'Alex Dot, que avui també gaudia de l'espectacle des de darrera de les barreres.
L'aigua molt freda, jo diria que bastant més freda que a Banyoles, fins al punt que mentre nedava m'han donat tal cop al nas que no m'he n'he adonat fins que no he vist la sang a les ulleres (ara si que em fa mal), sens dubte degut a l'efecte analgèsic del fred.
L'aigua s'ha fet molt ràpid, encara que molt agònica. Els ritmes d'un "B" i un "Sprint" son tant diferents....La bici a mitjanes espectacular, m'he posat darrera un màquina del Prat, que pel que es veu a perdut les ulleres a l'aigua i em coincidit a la bici, no vegis com anava, tot acoplat, recordo poques vegades mirar al contakilòmetres i anar per sota de 40, hem anat agafant gent, agonitzant els primers kilòmetres, però amb el temps s'ha format un grup d'uns 40-50 triatletes i aquella situació m'ha ofert una protecció perfecte per recuperar de cara a la cursa a peu. A l'arribar a boxes el grup s'ha tallat degut a un accident al final de la pujada del túnel, just abans d'entrar a boxes i cadascú a arribat com a pogut, doncs gairebé ens fan parar per l'ambulància. Crec que el noi s'ha degut de fer bastant de mal.
Ja a la cursa a peu molt bon ritme, marxant del triatleta del Sabadell que anava amb mi a la bici. Degut a això dedueixo un bon temps d'uns 20 pelats ja que no se perquè no surten els meus temps de la bici y la cursa a peu.
Al final, a boxes ens hem tornat a trobar tots, confirmant que tothom havia finalitzat en perfectes condicions.
Ens veiem a Sitges,
Toni

IRONMAN