PUIGCERDA 2010

dimarts, 29 de juny del 2010 | | | |
Subject: Re: Puigcerdà
From: giselonasbd@gmail.com
To: triatlosabadell@googlegroups.com

Ramon!!! k vec k no surto a la classificacio!!! be es veritat k vai fer un temps d pena segurament...k a la bici vai passar una por k no vegis!!!! xo home...una k no magafa el tall!!! :P
vai parlar amb l Marc...i diria k va caure pedra i tot eh! kin temporal...i kines condicions per fer la triatlo!! xo be be, va estar molt be...vam passar na mika d fred...es lúnic...i bueno...vai sortir amb sang al nas de la natacio...m van fotre un cop k quasi m deixa estabornida alla al mig del llac entre triatletes i ànecs!!!
aviam si lany vinent l temps acompanya!!! l recorregut molt xulu!!

Marc:

Deu ni d'or amb la cursa, en primer lloc agrair al Jaume i a la Nuria per l'excel·lent acollida que vam rebre per part meva i de la Merce, ens vam sentir com a casa.
A la previa de la carrera vam intentar minar els nervis amb una caminata pels voltants del stage, intentant no pensar amb la temperatura de l'aigua, que un cop a la cursa era palla comparat amb el que ens esperava..Al entrar a boxes ens trobem al Ramon i em tranquilitza un mica; just abans de ficar-se a l'estany comença a caure una fina pluja que augmenta a mesura que anem passant les boies; seguit em disposo a entrar a boxes pel llarg cami, alhesores plovia molt, tot estava xop, em prenc la transicio amb calma i surtu amb la bici. Per mi, el tram mes complicat, plovia amb furia i en algun moment queia pedreta, no em va agradar gens. Arrivo a boxes, em trobo al Ramon i m'ho torno a prendre amb calma, les mans quasi no me les sentia.. Començo a correr de menys a mes intensitat i arrivo a meta contentissim d'haver pogut acabar.
De seguida que tingui les fotos les passo, durant la competicio no hi han imatges. Per cert, algu s'apunta pel Sprint de Barna????????????











IRONMAN