DUATLO DE REUS

dilluns, 15 de febrer del 2010 | | | |
Campió de Catalunya 55-59


L´equip amb el nivell més alt del duatló

Ahir a Reus feia una mica de fresca, crec que el cotxe marcava 2ºC quan vam arribar al CN Reus Ploms. Res que no es pugui aguantar amb un petit escalfament.Gràcies a la nova samarreta vaig conèixer l'Oscar i ja que el Ramon estava enfeinat l'Àngel ens va fer la foto d’equip, conjuntament amb el Lino. Un equip “d’alçada”!!!El tram a peu pels carrers de Reus em va fer adonar que els duatlons són ràpids, molt ràpids. Jo que sóc molt mediocre en això de córrer i bici, vaig córrer el primer tram de 6km a 4’25 aprox i anava dels últims, quina bogeria!! El tram de bici va tenir dues parts. L’anada amb mitges altíssimes i tothom pensant “que bé que vaig” i la tornada amb mitges baixíssimes pel vent en contra, sort que vaig poder enganxar-me amb un grup.Un punt en contra de la Duatló fou la seguretat en el tram de bici. Posar-te en una autovia amb moltes entrades i sortides i poca gent vigilant i no tallant el transit és una temeritat. La Belén, que va debutar, va endur-se un ensurt quan un cotxe darrera seu va frenar en sec en veure-les (anàven dues noies) va fer cop de volant i va xocar contra la mitjana. Ja imagino que necessites molta gent per assegurar el tram de bici, però segur que hi ha altres recorreguts que no són tan perillosos i necessites menys gent. I això sumat a que hi ah gent que va fer més km dels que tocàven ja que estava mal senyalitzat i repeteixo amb poca gent de la organització.El segon tram a peu, sense gaire historia, una volteta ràpida i un altre al sarró. Objectiu, anar fent cames per Banyoles... Ara, potser hauré de fer tirades més llargues, no?En Lino per sorpresa seva, va pujar al podi més alt, l’Óscar va fer un temps magnífic i jo content per fer un temps bastant bo amb la bici.Proper objectiu, arreglar el canvi per diumenge que ja m’he apuntat a Igualada. Aleix, aquesta tarda ens veiem!

IRONMAN