Triatló de Salou

diumenge, 7 de juny del 2009 | | | |



Bon estreno del nou polo a Salou, 3er. V2(segon pels points, que el primer era mañu) i amb un temps de 1h.19´.


Mar mogudeta i segurament, llargueta, amb 17-18´.


Dues voltes de bici, la primera tot sol i adelantant molta gent(sortiem dones, vells i ta.., vui dir no federats) i la segona amb el que ha quedat 2V2 i un o dos més, que m´han atrapat de seguida i feina m´han donat per aguantar, 37´.

Córrer, 2 voltes i, com que ja ho veia clar, controlant (que diuen els que diuen tonteries), no podia més, que dic jo, que també dic tonteries, no sé si m´explico... 23´.


Al menys amb la bici he pogut atrapar a la Joana, que si no quan arribo a la piscina els fars de riure habituals em tocarien la fibra.

A darrera meu ha entrat el company Javier Cano, de Castellar, que diu que anirà a Calafell. A veure si algú més el coneix, que em sembla que només el conec jo.
Dissabte que ve... a Manresa, on som 5(Jaume,David,Toni i no me'n recordo ara) i ja pensant en Balaguer. Glups!



Endevinalla: el que està 2on. al podi, tot i que un pel grassonet, és..........?

IRONMAN