Triatló Sant Feliu de Guíxols

dilluns, 18 de maig del 2009 | | | |



A Sant feliu van anar-hi 4 màquines jajaja va 3 i 1/2. 
A la segona sortida amb una mica de fred van sortir Jaume, David i Javi
El pobre David va fer la natació no molt animat i a la bici va i punxa "mala sort", llavors jo que anava de "reserva" vaig haver de puntuar pel club...

El Jaume molt plorar que no entrena gens.... el vaig veure a boxes al sortir de l'aigua i no el vaig poder atrapar ni amb la bici, per un problema amb els canvis..... jajaja "l'excusa", ni al córrer. Però vam arribar tots dos. 

Alex Batan sortia a la tercera i no va decebre a ningú, inclòs amb somriure al córrer, com veieu a la foto. Vam puntuar com a club, com a mínim... el natació em sembla que no. 
Salut i triatló!!!!!!! AAAAAAAAh i un fort aplaudiment pels IRONMANS que pensavem molt en vosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Javi Díaz



IRONMAN