Cursa Atlètica al Riu Ripoll

dissabte, 27 de desembre del 2008 | | | |



Divendres 26 de desembre de 2008 en una matinal plujosa i amb més de 500 participants es va celebrar la tradicional cursa de Sant Esteve, pels marges del riu Ripoll.
Al principi anava colze a colze amb el Gregorio i el Martin Tornay, he passat a les il·lustres triatletes Montse's Clavero y Martínez respectivament, conforme passaven els km el meu ritme ha anat disminuïnt degut als turrons i a la meva costella que no s'acaba de recuperar de la caiguda que vaig tenir a principis del novembre.
A la tornada m'han passat el Carles i el Josep Carreres entre molts d'altres, el Moisès Alguersuari, etc.
I ja a l'arribada m'he trobat amb l'Oriol i he vist com arribava l'Anna i l'Àngel. Tot seguit hem seguit corrent per tornar cap a casa, i resguardar-nos del fred amb l'escalfor dels aires nadalencs que es respiren aquests dies.
Salut i torrons!

6 comentaris:

David ha dit...

Hola ¡Ramonet¡,soy David como ves ya encontre tú pagina, muy chula por cierto.Feliç any nou

Ramon Bernaldo ha dit...

David, el mérito es de Marta, que yo no tengo ni p. idea de cómo va esto. Buen año y nos vemos el viernes.

Aleix ha dit...

Ei Ramon!Kina cara de fred k feies!!!El k dius es cert avui ha entrenat tot cristo!!
Per cert,molt xulo el blog!!
El k faltava!!!jajaja

Ramon Bernaldo ha dit...

Aleix, més que de fred, era la cara de lo malament que ho estava pasant, això sí, com diu tothom, molt content de com em va anar. Tú anavas una mica millor, en la distància.....

Aleix ha dit...

Dimecres k vulgui sortir a rodar amb la btt,pero a la hora dels vividors o sea apartir de les 10h

Ramon Bernaldo ha dit...

Aleix, l´Oriol Llobet volia sortir Dimecres, jo tinc feina a Barna. Vagi bé

IRONMAN