REUNIONS, REUNIONS, REUNIONS, .............

dissabte, 23 d’octubre del 2010 | | | 0 comentaris |


Portem diverses reunions les últimes semanes, totes elles de treball molt intens i constructiu, que n´aprenguin!

AQUATLO DE BADALONA

dilluns, 18 d’octubre del 2010 | | | 0 comentaris |
Modesto, 12é de la general i subcampió de Catalunya de G.E.35


Hola, avui en Javi, Modesto, Jaume i jo hem fet l'Aquatló de Badalona. La cursa, com sempre ha estat molt ràpida, massa, la natació 4' més ràpida més o menys que l'any passat. Bé, l'anècdota és que hem quedat 6 per equips, i la Belén em diu que ja li podeu donar les gràcies, ja que per descuit de tots dos ens hem intercanviat els xips i ella ha corregut amb el meu i jo amb el d'ella. En fi, que com és més ràpida que jo en les aquatlons ( en la resta encara no) hem guanyat 1'30" que ens han fet passar del 9e al 6e lloc de la classificació!!!!!! Sort que elles no feien equip si no haguessin perdut uns 90'' i sort que no hi ha hagut cap noia del seu grup d'edat que m'hagi guanyat, excepte ella, ja que ha quedat primera. En Modesto segon del mateix grup d'edat, que ja comença a ser una edat gran!!!! Fins aquí la temporada de triatlons i aquatlons. Ara a entrenar bici a les duatlons i intentar guanyar una mica de velocitat corrents. Algú farà duatlons de muntanya? Àlex Dot

TRIATLO DE VILANOVA

diumenge, 10 d’octubre del 2010 | | | 0 comentaris |


XI TRIATLO DE VILANOVA I LA GELTRU. MODESTO DURAN(Club Triatló Sabadell) 1º G.E. 35-39
El Domingo 10/10/10 se ha celebrado en la playa de Ribes Roges de Vilanova i la Geltrú la onceava edición de este triatlón, reconvertido en aquatlón debido a la impresionante tormenta caída la noche anterior que hizo inviable el circuito de bicicleta. De los 630 inscritos han finalizado la prueba 430 después de correr 2,5 kmts., nadar 1 kmt. y volver a correr 2,5 kmts. más. La competición ha sido ganada por Albert Parreño(Club VO2) seguido del suizo Sebastian Gacon y de Xavier Torrades(C.N.Reus Ploms). En mujeres la vencedora ha sido Judith Corachan(CNPrat) seguida de Nuria Padrisa y Dolça Ollé, ambas del C.N.Reus Ploms.
El ex-nadador del CNSabadell Modesto Duran Riquelme, enrolado en las filas del Club Triatló Sabadell ha finalizado en la posición 26 de la general, siendo el primero del grupo de edad de 35 a 39 años por delante del internacional Ferran Avilés. Otro brillante resultado lo ha obtenido el triatleta del CNSabadell Julio César Cervantes, segundo de su grupo de edad de 45 a 49 años. Otros participantes sabadellenses han sido: Guillem Pereda, Marc Oliveras, Enric Rius, Alex Dot, J.A.Sempere, Jaume Consul y Lino Monge, todos ellos del Club Triatló Sabadell, así como los triatletas del Club Natació Sabadell Cedric Devillechaise,Alberto Cuerpo, Jordi Torres, Manuel Bodego y Rubén López.

TRIATLO DE CALAFELL

dimecres, 6 d’octubre del 2010 | | | 0 comentaris |

Amb bona companyia es pot anar a tot arreu. Una abraçada i fins divendres company Lino

TRIATLO DE SALOU

dimarts, 28 de setembre del 2010 | | | 0 comentaris |

Doncs va esta be, al Toni i al Javier encara no els conec i no us vaig veure, pel que fa la prova sere breu; la natacio va ser dolenta, la mala mar ho complicava tot, no va ser fins la utlima boia que ja podia nadar sense difultats, la T1 patosa, em va faltar poc per derrivar totes les bicis com un domino, jejjjj. A sobre de la bici vaig apretar molt les dents per enganxar a un grup que tenia a 10 metres, em va costar recuperar l'esforç, a mes, havia molt de vent en contra. Ja calçat amb les bambes, vaig correr de menys a mes en un triatlo que em va agradar, es una llastima que l'any vinent canvin la modalitat, pero wnu, hi hauran d'altres... Marc
Foto del Marc atentament vigilat que no fés cap infracció, al Toni jo sí que el vaig poder saludar, al que no vaig veure és al Javier, però ser-hi hi era

TRIATLO-AQUATLO DE TOSSA

dilluns, 20 de setembre del 2010 | | | 0 comentaris |

El Roger i el James abans de començar a Tossa

MITJA DE SABADELL

dilluns, 6 de setembre del 2010 | | | 0 comentaris |




XXV TRIATLO DE BANYOLES

| | | 0 comentaris |

 Banyoles.
Per la meva part la cursa va anar força bé per l'entreno que he fet a l'agost.
Al correr sort que va fer núvol pq sino encara haguessim patit molt més. Només hi havia
un avituallment al correr al començar la 1ª volta, i al començar la segona = una mica just.
Pels temps que hem fet podem dir que eren 1500 sino mes i 10km sino més.
Roger

CURSA SA GUILLA, STA. CRISTINA D´ARO

diumenge, 29 d’agost del 2010 | | | 0 comentaris |


l´Enric i jo ens hem presentat aquest dissabte a la sortida d´aquesta cursa de muntanya de 18 kmts que em permeto recomanar a tothom, molt ben organitzada, 5 avituallaments, bona senyalització,....
nomès uns detalls: hem trigat més de 3 hores, p.e.: kmt. 5, 32´ ; kmt. 7, 1h30´ ; kmt. 10 , 2 h. ; ......
el primer ha fet 1h48´, a 6´el kmt.
molt recomanable per qui vulgui fer un curset acelerat d´escalada en roca,
l´any que ve montem una expedició, ja veureu quin fart de riure

CURSA PALAU-SOLITÀ I PLEGAMANS

| | | 0 comentaris |


i tant esta be la idea d´un duatlo ben diferent i mes entretingut.

Pels que no han vingut nomes dir k la cursa ha anat aixi:

De sortida surt disparat el Carlitos i no l´hem vist mes fins a l´arribada(diuen que ha fet dels 6 primers,i no ho dubto),per darrera es fa un minigrup amb l´amic del carlos(del natacio terrassa),un xic mes enrera jo,el branko i el marc.Un xic mes enrara anava el Francesc que avui feia el seu debut en una cursa a peu.
L´amic del carlos ha marxat per davant i ens em kedat amb el branko,fins k a la baixada ha tret el seu estil afeminao total k voy palla i ens ha marxat....el marc als ultims 500mts m´ha passat per sobre en una bona cursa tb.Jo gracies a deu k s´acababa ja.......perque s´han fet molt llargs aquests 7kms.I al cap de poc arribava el Francesc amb cara de no ser persona,pero d´haver disfrutat molt.

Molt xules les fotos carlos.

I gracies a la nuria i companyia per l´assitencia!
Aleix

IRONMAN