Diari de Sabadell parlant del Tri de Sitges

dimarts, 19 de maig del 2009 | | | 0 comentaris |

BRANKO IRONCAT

dilluns, 18 de maig del 2009 | | | 2 comentaris |
Després de mesos de durs entrenaments, pocs dubtes hi havien, però calia fer-ho, i com no, el Branko va fer un impressionant examen de llarga distància a l'Ampolla, i va deixar molt alt el pabelló de Perú i del Club.

El Divendres tots estavem acollonidos pel fort vent que fotia. Els del poble deien que 'demà no en farà tant, però'..... I així va ser, poc vent, sol, poca calor(excepte pels que corrien), o sigui unes molt bones condicions per demostrar que s'havien fet els deures, en un circuit pla i ràpid.

L'aigua, fresqueta, 2 voltes, més l'enllaç fins al port i on ningú va protestar per la distància, en principi de 3,8 kms. 6 voltes de bici de 30 kms amb desnivell pràcticament 0 que el vent va respectar casi fins al final.
Avituallaments a càrrec del
Xavi i l´Oriol. 6 voltes de 7 kms. de cursa a peu, pasant 12 vegades per la zona de box i avituallament, on els ànims del públic ajudaven a tirar endavant.
A més de l'impressionant temps del nostre debutant
Branko, el fet de que el primer baixés de les 9 hores, fan d'aquesta 6ª edició de l'Ironcat el millor llarga distància que s'ha cel.lebrat al nostre país.

Moltes felicitats nano, ets el primer finisher d´aquest any, i desde aquí desitjem també que els Raul, Carlos, Kevin i Walter a Lanzarote, l´Oriol a Frankfurt, i el Xavi i el Modesto al Challenge, puguin conseguir també la més gran de les satisfaccions en els seus propers reptes.

Triatló Sant Feliu de Guíxols

| | | 0 comentaris |



A Sant feliu van anar-hi 4 màquines jajaja va 3 i 1/2. 
A la segona sortida amb una mica de fred van sortir Jaume, David i Javi
El pobre David va fer la natació no molt animat i a la bici va i punxa "mala sort", llavors jo que anava de "reserva" vaig haver de puntuar pel club...

El Jaume molt plorar que no entrena gens.... el vaig veure a boxes al sortir de l'aigua i no el vaig poder atrapar ni amb la bici, per un problema amb els canvis..... jajaja "l'excusa", ni al córrer. Però vam arribar tots dos. 

Alex Batan sortia a la tercera i no va decebre a ningú, inclòs amb somriure al córrer, com veieu a la foto. Vam puntuar com a club, com a mínim... el natació em sembla que no. 
Salut i triatló!!!!!!! AAAAAAAAh i un fort aplaudiment pels IRONMANS que pensavem molt en vosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Javi Díaz



SITGES

diumenge, 10 de maig del 2009 | | | 0 comentaris |

Aquest matí, amb gairebé 20º de temperatura ambient i l'aigua moguda i fresqueta, s'ha iniciat el 3er Triatló de Sitges (2ª etapa) organitzat per l´equip del Nico, que s'ho han currat i els ha sortit perfecte.

1ª. sortida a les 9,30h amb l´
Àlex D, el Javi i per fí he conegut al Javier Cano, que debutava amb el nostre equip.
L´Àlex Dot ha fet un carreron, sobretot a l´aigua, sent el primer de l´equip, seguit pel Javier, que ha anat de menys a més, i el Javi, que cada vegada deixa més gent al darrera.

2ª. sortida a les 11h amb les dones, els crios, els no federats i els iaios de més de 50, total 80 participants i ningú que et donés un putu relleu a la bici. El Lino no ha vingut, recuperant-se... espero, i jo 3er.V2 que es lo que hay...

Per equips... hem sigut el 20è, que està molt bé per començar, i a veure si els que van a Sant Feliu ho superen!





Podi veterà II

DIL·LUVI A VIC

dilluns, 27 d’abril del 2009 | | | 0 comentaris |
Després d'una setmana pronosticant que el Diumenge plouria, el Molina la va encertar, va ploure a tot arreu, i Vic no va ser menys.

Allà s'hi desenvolupava una altra edició del Duatló amb distàncies de 7/33/4, gairebé 300 inscrits i amb una bici dura i exigent.

Els nostres companys (
Roger, Lluís, Àlex B. i Josep) no sabien què els esperava, ja que després d'una primera cursa a peu sense incidències, quan ja eren dalt de la bici, els va caure aigua, pedra, més pedra de la muntanya, i fred, molt fred.
Tots 4 van arribar sans i estalvis, tremolant, i gràcies al seu punt d´honor van assolir la
12ª plaça per equips, que és una de les millors que hem assolit en tots aquests anys.
Això sí, no van tenir esma per fer-se la foto d´equip, pel qual posem la de l´Àlex B., que per la cara de content que hi fa... es nota que és del tram de la primera cursa a peu.

REUNIÓ DE LA JUNTA DIRECTIVA

| | | 3 comentaris |
Com cada mes, divendres, després de nedar a Can Llonch, es va fer la reunió de la Junta Directiva al local social nº 3, o sigui al xiringuito de la cantonada, amb la presència dels Directius que hi van poder assistir, és a dir: la Presidenta, el Secretari, un o dos Vocals, ara no ho tinc clar, més la Núria, l´Anna, l´Oriol i el Javi. Com que no hi havia cap tema per tractar, ens vam dedicar a sopar i a criticar a tots els que no van venir i a uns quants més, i de pas a arreglar una mica el món i la crisis.
Al final tothom content i a esperar la propera.

LA NOTÍCIA DE L'ANY

diumenge, 29 de març del 2009 | | | 3 comentaris |

DUATLO DE BARCELONA

dimarts, 24 de març del 2009 | | | 2 comentaris |

Matí assolellat, temperatura agradable i 410 inscrits a les pistes d´atletisme de la MarBella per disputar el duatló amb més participació de Catalunya.
                
Circuits pràcticament plans, dues voltes corrent, cinc en bici i una final a peu per totalitzar 5/20/2,5 kms.
Els guanyadors, un mallorquí(per davant de Godoy fill) i una noia del Reus.

El mateix cap de semana es feia al Campionat d´Autonomies a Vitoria, a on s´havian desplaçat les seleccions catalanes amb alguns dels millors duatletes.

S'ha de destacar que a Barcelona hi van participar persones destacades com l´Olívia i el Carles Bou, l´Angel Viñeta, i alguns rivals del natació sabadell com el Rubén i l´Esteve Serra.

La nostra participació va ser molt destacada. El J.A.Sempere està tornant a nivells de fa anys i de seguir progressant el veurem aviat al podi. El Juanjo ho va donar tot, però primer es va deixar el xip i quan va arribar a meta no ho va dir, fet pel qual no va puntuar, això sí, va fer un carrerón.
Àlex D. amb la planta que té i el resultat de la carrera... igual descobreix que lo seu és el duatló de carretera. Impresionant carrera del Lino que, amb la cama envenada, i ben coix al final, ens va donar els punts. Bon debut del Julio M. que quan es tregui la bici que porta desde petit, i dugui un temps corrent a peu, sorprendrà a més d´un.
I per finalitzar el "peloteo", l´alegria de la huerta, el
Javi, que després de cascar-se dues hores de bici el dia abans, va continuar progressant i adelantant gent mentre disfrutava com sempre.

Pròxima cita: Banyoles, on ja s´han apuntat el
Sempere, el Juanjo i el Roger.
Ens veiem allà!

PRESENTACIO CLUB TRIATLO SABADELL

dissabte, 21 de març del 2009 | | | 0 comentaris |

Dissabte 21 de Març i amb el fondo de la cascada del llac del Parc Catalunya, el Club Triatló Sabadell ha fet la foto oficial de la temporada de la mà del prestigiós profesional de la fotografia Joan Llobet.
A aquest acte, a més, s´ha presentat la nova equipació que lluiran, de la marca austríaca Skinfish, amb la esponsorització de la firma Rehabilitacions i Reformes WALLWORKBCN, S.L., que tot i la crisi general i particular del seu sector ha decidit apostar per aquest espectacular esport del triatló i en concret per l´equip representatiu de la ciutat.
Els triatletes presents, d´esquerra a dreta i de dalt a baix, són el Javi Diaz, Marta Bernaldo, Anna Lleonart, Josep Carreras, David Sàez, Joan Llobet, Àlex Dot, Modesto Duran, Dani "Kevin" Canadell, Ramon Bernaldo, Oriol Llobet i Roger Grané.
Esperem que els éxits esportius segueixin acompanyant a aquest jove equip en la seva cuarta temporada.

STAGE D´HIVERN A LA MOLINA

dimecres, 11 de març del 2009 | | | 2 comentaris |


El cap de semana passat s´ha celebrat a La Molina la primera edició de l´stage d´hivern del Club, al centre de rendiment "Núria i Jaume", magnífiques instal.lacions recentment inaugurades.
A l´igual que els stages d´estiu(3 edicions), s´ha fet incís en la preparació física dels assistents, per la qual cosa el Dissabte van pujar muntanyes amb raquetes i grampons, tot carregant els skis a l´esquena per fer desprès una baixada esquiant de les que fan afició. També hi havia l´opció B d´anar a fer skí alpí, menys dur i emocionant, però també molt satisfactori.
Degut al cansament del matí, no es va poguer fer la sessió de la tarda que consistia en fer ejercicis de técnica a la bolera, i es va substituir per una xerrada diuen que també molt técnica.
El Diumenge va tocar ski de fons a l´estació de Guils-Fontanera, una de les que tenen més kms. esquiables de Cat., i amb els savis consells de la Gemma, la majoria van donar les primeres passes amb els palillos prims.
Per rematar-ho, la tradicional paella muntanyera, que aquesta no la perdona ningú, tot preparant ja el 4rt stage d´estiu i, perquè no, un altre per semana santa.

Més fotografies: http://picasaweb.google.com/55555nuria/StageHivern09LaMolina

IRONMAN