CURSA DE POLINYÀ

dissabte, 22 de gener del 2011 | | | 2 comentaris |

CURSA DE MOLLET

dimarts, 18 de gener del 2011 | | | 0 comentaris |

Hola equip!!!!!
Aquest diumenge dia 16 de febrer, van el Alex i jo a correr la cursa Mollet, 10 Km. El recorregut que al principi es urbà, pel centre de Mollet, després s´endinsa dintre de gallecs, que a més de terra, és de un interés ecologic molt interesant.
Felicitar a l´organizació per la col.locació dels bidons per les restes de les ampolles, normalment a les curses els posen molt a prop de l´avituallament i no dona temps a veure i llançar-ho dintre del bidó de recollida, igualment algun que altre "guarrete" ho llançava al camp.
El final del recorregut és una miqueta pujada, però crec que ho fa força interesant. El Alex va fer molt bon temps, jo en canvi estic desentrenat jajaja
Salut i correr!!!!!
Javi Díaz

MAR I MURTRA

diumenge, 16 de gener del 2011 | | | 0 comentaris |

Matí fred a Blanes , per ferla Mar i Murtra 20k per pistes amb 320+, en bona companyia, el Xavi Marina megacrack 2º absolut amb 1h12', que fí que estàs, que tremolin les dunes de Llibia i companys del C Triatló Sabadell, Pep i David Morillas, a mes de companys del "cuerpo".Super bones sensas, sense forçar 1h29'. Jaume T.

SORTIDA BICI

dissabte, 15 de gener del 2011 | | | 0 comentaris |

Avui Dissabte, uns quant han sortit a fer carretera aprofitant que no fa massa fred, total a Sant Llorenç a esmorzar i tornar, que demà quí no té la mitja de Terrassa té la Mar i Murtra i quí no té res algo més farà.
A la foto, feta pel Jaume "tiramillas" T. podem veure al Carlos, David M., Lisa, Lluis, Modesto, Ignasi, Óscar i Jordi A.

SAN SILVESTRE ISOCRONA

dissabte, 1 de gener del 2011 | | | 0 comentaris |
Abans de sortir:David Moreno, David Morillas, Pep, Carlos, Ramon B., Ramon C., Oriol, Ruth, Jaume, Anna, Francesc, Lisa i Raul
Al final: David Morillas, Pep, Carlos, Rut, Jaume, Anna, Ramon B. Ramon C., Oriol, Raul, James i Francesc. A destacar el David P. que es va passar la tarda amb el micro i no va poguer sortir a cap foto.

BON ANY

divendres, 31 de desembre del 2010 | | | 0 comentaris |

CURSA DE SANT ESTEVE AL RIPOLL

diumenge, 26 de desembre del 2010 | | | 0 comentaris |
foto abans de començar amb el Joan Ll., Roger, Joan R., David P., Fernando, Ramon B., Marc, Sant Oriol, Jaume T., Josep, Anna, Lisa, Elena i Enric R.

foto a l´arribada amb el Joan Ll., Marc, Oriol, Lisa, Ramon B., Josep, Roger, David P., Anna, Elena, Inda i David E.

SAN SILVESTRE LLORET DE MAR

dilluns, 20 de desembre del 2010 | | | 0 comentaris |

Avui he anat a la Sansi de Lloret, cursa de 5 kms molt popular (deien que 2000 persones). No estic gaire acostumat a aquestes distàncies i s'ha fet molt dur, sortida a lo bèstia, corrent a sota de 4'/km, esquivant a gent lenta que sortia molt endavant, fins que el cor i les cames s'han anat autoregulant i he deixat a les llebres que havia triat. Al km.2 ja desitjava que allò acabés d'una vegada, quin patir deu meu!!! Al km.3 em trobo al Julio Muñoz: "Como vas?", poques paraules li podia dir en aquelles condicions, si no recordo malament li deixo anar un "jo..di..do". Arribant al km.4 i veient que l'últim km picava cap amunt, ni tenint al Rufi darrera hagués pogut còrrer més, allò era pitjor que el crack del 39, moment en el qual tots els que esperaven darrera meu han decidit atacar-me (però la realitat era jo que anava marxa enrere), entrada a l'estadi, i encara s'havia de fer una volta sencera a la pista d'atletisme, els 400m més llargs de la meva vida, no s'acabaven mai. Arribada a meta amb 20'34 (Ramon, no serveix pel duatló per equips jeje), però content amb la marca, tenint en compte que estava en inferioritat de condicions, i amb l'experiència d'una cursa curta i salvatge. El Julio també ha arribat molt a prop meu, i no sé si hi havia algú més del club.
Kevin

EL FARELL

dimarts, 14 de desembre del 2010 | | | 3 comentaris |


Quan hi ha un equip, sobran les paraules

MARATO DE L´ARDENYA

dissabte, 11 de desembre del 2010 | | | 1 comentaris |

Para triatlosabadell@googlegroups.com
Hola companys , aqui us adjunto unes fotos de la marato de muntanya de l´ardenya a sta.cristina d´aro , amb un molt bon resultat pel C.T.SABADELL , 5ª POSICIO amb un temps de 4.30h i un 1667 desnivell positiu ,del passat dia 5 de desembre, ingresar pel vostre club m, he ha retornat l´il.lusio que tenia perduda pel esport, un saludo a tots.....

IRONMAN