ACORD DE COL·LABORACIÓ ENTRE CLUB TRIATLÓ SABADELL Y CENTRE MEDICINA CORRECTIVA

dissabte, 2 de gener del 2010 | | | 0 comentaris |



El pasado Lunes, 14 de Diciembre, se firmó en la sede de CENTRE MEDICINA CORRECTIVA, situada en la calle Casanovas i Bosch, 46, de Sabadell, un acuerdo de colaboración entre estas dos entidades para la utilización de los servicios de CMC. Dicho acuerdo ha sido negociado por los Directores deportivos de cada una de las firmas, Oriol Llobet por CMC y Ramón Bernaldo por CTS. Dicho acuerdo tiene una duración inicial de 1 año que ambas partes esperan poder ampliar en un futuro.

La firma del acuerdo lo ratificaron la Directora de la empresa Centre Medicina Correctiva, S.L., Doña Josefa Alavedra, y la Presidenta del Club Triatló Sabadell, Doña Francina Guardiola.

Pie de foto: Francina Guardiola, Josefa Alavedra y Ramón Bernaldo

El dilluns passat, 14 de Desembre, es va firmar a la seu de CENTRE MEDICINA CORRECTIVA, situada al carrer Casanovas i Bosch, 46 de Sabadell, un acord de col·laboració entre ambdues entitats per a la utilització dels serveis de CMC. Dit acord ha estat negociat pels Directors esportius de cadascuna de les firmes, Oriol Llobet per CMC i Ramon Bernaldo per CTS. Aquest té una duració inicial d’1any que ambdues parts esperen poder ampliar en un futur.

La firma de l’acord el van ratificar la Directora de l’empresa Centre Medicina Correctiva, S.L, Na Josefa Alavedra i la Presidenta del Club Triatló Sabadell, Na Francina Guardiola.

Peu de foto: Francina Guardiola, Josefa Alavedra i Ramon Bernaldo.

Cross dels esquiadors

dijous, 3 de desembre del 2009 | | | 1 comentaris |



Benvolguts companys,

Com ja sabeu i si no ho sabíeu ja us ho dic jo ara, fa un parell de dissabtes es va celebrar el Cross anual que organitza la UES a CAN DEU de 7,5 Km, tot y que fonts no oficials ho catalogaven en 8 Km.

Com no, assistència mínima....potser una vintena tirant alt i com no també gran representació del nostre Club amb (per orde d’arribada) el Sempere, el Ramon i el Toni.

El Sempere va guanyar amb un temps de 27,30 a l'esprint amb un noi de la UES, el Ramon setè y jo (Toni) vuitè (no posaré els temps però no ferir sensibilitats...jejeje)

Conclusions: victòria per equips del nostre CLUB, y el Sempere es va endur unes esportives de muntanya bastant maques.

Salutacions

Sant Llorenç Savall

dimecres, 28 d’octubre del 2009 | | | 0 comentaris |

El Ramon a la cursa anual de 10 km a Sant Llorenç Savall


EL MODESTO FINISHER A CALELLA

| | | 0 comentaris |
Aquí tenim algunes imatges de la gran actuació del nostre trisabatleta Modesto Duran, a Calella:











A l'arribada, amb el seu pare Manolo.






La nova botiga de Triatló MON

dimarts, 20 d’octubre del 2009 | | | 0 comentaris |

Els nostres amics Ramon Medina pare i fill(ex-ciclistes a nivell professional i triatletes) obren botiga a S.Quirze. Com que un dia d´aquests haig d´anar-hi, miraré què tenen d´atletisme.

En principi la botiga és de ciclisme, però també de run i tri. Ja m´han comentat que tenen neoprens i el que faci falta per tri. Per mi s´ha acabat anar a Esportíssim, que està molt bé però necesites un matí o una tarda per comprar un porta-chip.
La botiga està al carrer Paisos Catalans 9 D de S.Quirze, teléfon 639478310 i email http://www.blogger.com/mc/compose?to=ciclistamon@hotmail.com
us mantindré informats

AQUATLÓ DE PLATJA D'ARO 2009

| | | 0 comentaris |
CAMPIONAT DE CATALUNYA D'AQUATLÓ PER CATEGORIES





ANNA LLEONART(CLUB TRIATLÓ SABADELL) CAMPIONA DE CATALUNYA CAT.ABF

Aquatló de Badalona

dijous, 1 d’octubre del 2009 | | | 0 comentaris |

Aquí estem les tres màquines del club :)
L'Àlex fet un crack amb la Belen, van arribar els primers, jo que ja tenia bé el genoll vaig fer un sprint final i tot, això després de baixar amb l'Àlex amb la bici i a més d'haver pujat a Polinyà, res 50 Km. jajaja
I per últim comentar que el Joan i la dona que van fer una molt bona aquatló. Llàstima que el Joan no està federat amb nosaltres aquest any i no van puntuar com a equip. Creuen que s'han de potenciar els aquatlons, són una bona disciplina per començar en aquest món.

I el 17 d´octubre n'hi ha un altre a sant Feliu!!!!!

Salut i aquatló!!!!!!

Javi Díaz

Banyoles 2009

dissabte, 12 de setembre del 2009 | | | 0 comentaris |
Em tiro a l´aigua, agafo la corda i no la deixo fins al final. Resultat, 27 minuts, fantàstic, i encara em fan malt les espatlles de les óstias que vaig donar i rebre. Arribo a boxes i mentre em barallo amb el neopré, van arribant el Kevin, l´Oriol i el Jordi Vidal, jejejeje
Bici a tope desde la primera pedalada i quan ja estava grogui desprès de la primera pujada arriba el Kevin, que li faré el monument a la llebre, perquè es va fondre varies vegades per portar-me endavant cada vegada que jo afluixava. T´en dec una altre Dani. Mentrestant el Jordi Vidal ens havia atrapat i darrera meu es va quedar per tal de no perjudicar al portugués, i quan ens va tenir madurs, s´en va anar, però no gaire, faltaria més. Parcial de 1,14 amb transicions, força bé i a córrer, passant al Jordi de seguida i xino xano fins l´arribada amb el Kevin. Total 2,28 i content per la cursa, vaig disfrutar-patir i, com ja esperava, al portugués ni el vaig olorar, però molt satisfet a l´arribada amb els companys:
Modesto: primer triatló acabat, 2,17 i un diamant en brut per polir
Kevin: 2,28 i un gran company, sacrificant la seva cursa per ajudar-me
David: gran remuntada a peu
Oriol: el que més va disfrutar
Jaume, Josep i Javi, tots tres molt satisfets de la seva actuació
Coca cola i cap a Puigcerdà, a on per motius profesionals no vaig poguer participar, però sí el Jaume, que va acabar el segon tri del cap de semana com aquell qui res.
Anécdotes: algú em va dir que el Modesto havia sortit tercer de l´aigua, jeje, però perquè no va voler.
El tio que va anar a parar a l´hospital només té un dit trencat
per equips, 30 de 37, y subiendo
l´Ivan López El Grande no es va presentar per variar. El natació segueix llençant els diners abans que gastar-los en coses útils
A Puigcerdà, el Jordi V.H. desqualificat per córrer sense dorsal, jo no vaig ser
La Pili Hidalgo evaquada amb helicópter per problemes a la bici probablement deguts a que l´aigua estava molt freda en alguns trams.
Que disfruteu a S.Vicenç, Ampuriabrava, Tossa, Núria i Calella, ens anem veient.

Triatló de Catalunya a Banyoles

dimarts, 8 de setembre del 2009 | | | 0 comentaris |


La competició decana del triatló català ha registrat una participació rècord en la seva XXIV edició, celebrada aquest dissabte dia 5 de setembre de 2009.
A la foto Ramon Bernaldo que va acabar la prova com a 6è v2 i amb un bon temps de 2:28:44


| P. Tram 1 || P. Tram 2 |Km/hTemps| P. Tram 3 |


18500:27:1819901:14:1432,3301:41:3227800:47:12


També hi van participar d'altres grans trisabatletes, que esperem que ens expliquin les seves
experiències aviat:

Modesto Duran Riquelme 02:17:48 , Dani Canadell Picart 02:28:44, Oriol Llobet 02:36:30, Jaume Consul Sallés 02:41:07, Josep Carreras Padrós 02:48:40 i Francisco Javier Díaz Gonzàlez 03:18:11 (perdó si em deixo a algú... k jo ni hi era a Banyoles... estic a Astúries...)




L´ORIOL FINISHER A FRANKFURT

dissabte, 1 d’agost del 2009 | | | 0 comentaris |





Felicitats Oriol



Per a més informació llegiu la crònica del blog d'aquest amic:
http://christianbailac.blogspot.com/

IRONMAN